2012. október 4.

Véres manikűr


A Halloween kihívás második témája: vér

Megszokhattátok már tőlem, hogy manikűrök tekintetében mindig az egyszerű és könnyed sikert ígérő megoldásokat kedvelem. (Nem véletlenül a kedvencem a celluxos technika, hiszen azt szinte képtelenség elrontani, de a végeredmény mindig nagyon mutatós.) 
A második témához is egy gyorsan, könnyen kivitelezhető manikűrt választottam. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, kedvet kaptam hétköznapra is elkészíteni, kevésbé horrorisztikus színekkel, a lágyabb összhatás érdekében. :)

11 megjegyzés:

  1. Na ilyesmit akartam első körben én is, csak nem így sikerült... :D
    De a Tiéd tetszik :]

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ez volt az egyik ötletem, de aztán maradtam a vérpacáknál... :D
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/10/halloween-nailpolish-challenge-2-ver.html

    VálaszTörlés
  3. Ez tök jó. :) Nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon klassz lett. Thimmyke-hez hasonlóan én is a kettő között ingadoztam, de aztán fröcsköltem inkább :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor megkaptam a témákat, erről az egyről rögtön beugrott valami...ez. :)

      Törlés
  5. Hú, ez már a sokadik véres mani. :D kezdek émelyegni. :D

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon állat lett! Gratulálok :D

    VálaszTörlés